وكیل مدافع اولیای دم بنیتا خبر داد

پرونده متهم ردیف اول در اجرای احكام، ارجاع پرونده متهم ردیف دوم به شعبه هم عرض

پرونده متهم ردیف اول در اجرای احكام، ارجاع پرونده متهم ردیف دوم به شعبه هم عرض ایمن رها: وكیل مدافع اولیای دم بنیتا از ارجاع پرونده متهم ردیف دوم به شعبه هم عرض اطلاع داد.



جعفر كوشا در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: پرونده متهم ردیف اول در اجرای احكام است و باید مراحل استیذان را بپیماید.

وی درباره متهم ردیف دوم این پرونده هم اظهار داشت: پرونده متهم ردیف دوم اشكالی در تعیین مجازات داشت و بر همین مبنا حكم نقض شد و به شعبه دهم دادگاه كیفری یك استان تهران (هم عرض) ارجاع شده است.

بر اساس این گزارش، كوشا 15 آبان ماه به ایسنا درباره آخرین وضعیت پرونده بنیتا اظهار داشته بود: این پرونده دو متهم داشت كه برای اولی حكم اعدام و برای متهم ردیف دوم حكم حبس صادر شده بود و ما نسبت به حكم صادره برای متهم ردیف دوم اعتراض داشتیم و هم اكنون پرونده به دیوان برای اعلام نظر نهایی ارسال شده است.

حكم اعدام قاتل بنیتا دختر هشت ماهه ربوده شده توسط سارقان خودرو 29 آذرماه سال جاری در شعبه پانزدهم دیوان عالی كشور ابرام (تایید) و پرونده به دادگستری تهران ارجاع شد.

۲۹ تیرماه خبر گم شدن كودك هشت ماه به نام بنیتا و صدای لرزان مادری كه از مردم تقاضای كمك می كرد در فضای مجازی دست به دست شد. هشت روز از این ماجرا گذشت در حالیكه تلاش های پدر و مادر و اعضای فامیل و پلیس آگاهی بی نتیجه مانده بود، خبری تلخ در خصوص فوت كودك هشت ماه در رسانه ها پیچید.

پس از اعلام مبحث به پلیس، در جریان تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران متوجه رد پای دو سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو شدند و با شناسایی مخفیگاه یكی از این سارقان، او اعتراف كرد كه خودرو و بچه در اختیار همدستش است. با دستگیری سارق دوم وی در بازجویی ها منكر هرگونه سرقت شد تا اینكه بعد از روبرو شدن با همدستش لب به اعتراف گشود و سارق در بازجویی ها اعتراف كرد بعد از سرقت خودرو از مشیریه به همراه كودك، آن را همان روز در یكی از خیابان های پاكدشت آورده و بعد از بالا كشیدن شیشه ها آن را رها كرده است. ماموران بلافاصله به محل رها كردن خودرو در محله ای خلوت رفته و با جسد بنیتای هشت ماهه كه به علت گرما، تشنگی و گرسنگی دچار جمود نعشی شده بود، روبرو شدند.

دادگاه متهمان پرونده بنیتا روزهای 20 و 22 شهریورماه به ریاست قاضی كشكولی برگزارشد.




1396/11/02
13:36:44
5.0 / 5
4397
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی