رئیس پلیس راه استان سمنان خبر داد:

واژگونی پراید یك كشته بر جای گذاشت

واژگونی پراید یك كشته بر جای گذاشت به گزارش ایمن رها فرمانده پلیس راه استان سمنان اظهار داشت: یك دستگاه خودروی پراید در محور میامی-سبزوار واژگون شد و یك سرنشین آن در دم جان باخت.



سرهنگ تقی كبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینكه در اولین ساعات سال ۹۹ واژگونی یك دستگاه خودروی سواری پراید در محور میامی - سبزوار متأسفانه به جان باختن یك سرنشین این خودرو انجامید، بیان كرد: این خودرو یك سرنشین بیشتر نداشته است.
وی اضافه كرد: این حادثه بامداد امروز جمعه رخ داد و علت آن خواب آلودگی راننده و عدم توانمندی در كنترل وسیله نقلیه بوده است.
فرمانده پلیس راه استان سمنان افزود: خواب آلودگی و واژگونی بیشترین میزان تصادفات و مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی جاده ای را در استان به خود مختص كرده است.
كبیری در ادامه و با اشاره به اینكه ترددها در محورهای مواصلاتی استان سمنان كاهش ۵۰ درصدی داشته است، ابراز كرد: در اولین روز از تعطیلات نوروزی حجم ترددها در محورهای مواصلاتی خصوصاً محور ورودی غربی شهر گرمسار كاهش شایان توجهی داشته است.
وی بابیان اینكه شیوع ویروس كرونا عامل اصلی كاهش این ترددها است، اضافه كرد: محدودیتی در تردد از محورهای مواصلاتی استان سمنان وجود ندارد.
رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینكه تابحال هیچ تصادفی در سطح جاده های این استان گزارش نشده است، اشاره كرد: در مبادی ورودی و خروجی شهرستان نیروهای نظامی و انتظامی و هلال احمر در حال كنترل سلامت مردم هستند.

1399/01/02
14:47:06
5.0 / 5
3406
تگهای خبر: پلیس , تصادف , حادثه , حوادث
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی