قاتل فراری در اراك دستگیر شد

قاتل فراری در اراك دستگیر شد ایمن رها: مركزی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی كه مردی جوان را در استان لرستان به قتل رسانده بود، در عملیات كارآگاهان این پلیس آگاهی داد.


برمبنای اعلام پلیس، سرهنگ "كامیار چهری" در این زمینه اظهار داشت: كارآگاهان این پلیس در انجام تحقیقاتی نامحسوس از مخفی شدن قاتلی فراری در منزلی مسكونی در یكی از محله های شهرستان اراك باخبر شدند.
وی ادامه داد: در رسیدگی به این پرونده مشخص شد كه این فرد، مردی جوان را در سال 1398 در شهرستان خرم آباد به قتل رسانده و از آن تاریخ متواری است.
این مقام انتظامی افزود: با مراقبت های نامحسوس كارآگاهان پلیس مشخص شد كه فرد تحت تعقیب، مدتی است كه در شهر اراك حضور دارد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی اشاره كرد: با شناسایی مخفیگاه دقیق این فرد و با اعزام چندین تیم از ماموران انتظامی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای تكمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شد.
سرهنگ چهری با اشاره به مراحل قانونی رسیدگی به پرونده این فرد از طرف دستگاه قضائی اشاره كرد: در بازرسی از منزل این فرد همین طور تعداد زیادی گوشی تلفن همراه و مبالغی وجه نقد نیز كشف شد كه در این خصوص نیز تحقیقات تكمیلی پلیس در حال پیگیری است.




منبع:

1399/01/26
18:38:38
5.0 / 5
2975
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی