خروج خودرو های آتش نشانی از آشیانه ایمن رها: سخنگوی سازمان آتش نشانی از خروج خودرو های آتش نشانی از آشیانه آگاهی داد. سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این زمینه اظهار نمود: باتوجه به وقوع زلزله در تهران، سازمان آتش نشانی تهران خودرو های خودرا از آشیانه خارج کرد. وی ادامه داد: آتش نشانی تهران همچون روزهای گذشته در صورت وقوع هرگونه حادثه به سرعت امدادرسانی خواهدنمود. منبع: ایمن رها 1399/03/07 19:31:00 5.0 / 5 3068 تگهای خبر: آتش نشانی , امدادرسانی , حادثه , خودرو با این مطلب ایمن رها موافقید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تصادف شاخ به شاخ دو پراید ۳ کشته و ۲ مصدوم 7 نفر جان باختند تصادف مرگبار در محور سقز - دیواندره ۳ نفر جان باختند تصادف مرگبار در کمربندی سرخه یک فوتی بر جای گذاشت نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۴