سردار رضایی در رشت مطرح كرد:

برخورد قاطع با مخلان امنیت و آرامش مردم در سواحل

برخورد قاطع با مخلان امنیت و آرامش مردم در سواحل به گزارش ایمن رها جانشین فرمانده ناجا با تاكید بر برخورد قاطع با مخلان امنیت و آرامش مردم در تفرجگاه ها و سواحل، اظهار داشت: چهار قرارگاه پاسخگویی به مطالبات مردمی در استان های شمالی راه اندازی می شود.



به گزارش ایمن رها به نقل از مهر، سرتیپ پاسدار قاسم رضایی عصر یکشنبه در نشست خبری با رسانه های گیلان در سالن ناجا استان با اشاره به طرح های ساماندهی سواحل، اظهار نمود: مهمترین مطالبه مردم گیلان تامین امنیت اجتماعی از طرف متولیان نیروی انتظامی است.
سردار رضایی با اشاره به اینکه گیلان از نظر برخورداری از مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری ظرفیت های بسیاری دارد، اضافه کرد: سالانه استان گیلان میزبان میلیون مسافر و توریست است و برای ارائه خدمات بهتر و تامین امنیت نیازمند برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در این استان هستیم.
وی به نقش گیلانیان در دوران انقلاب بعنوان مجاهدان دفاع از مرزها اشاره نمود و اظهار داشت: باتوجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی این استان مهم ترین مطالبه گیلانیان تامین آرامش و امنیت اجتماعی است که با جدیت پیگیری می شود.
جانشین فرمانده ناجا در ادامه با اشاره در پیش بودن فصل تابستان و ورود مسافران و گردشگران به استان شمالی و با اعلان اینکه شورای اجتماعی وزارت کشور مصوباتی دراین زمینه داشته است، تاکید کرد: در هر کدام از استان های شمالی ۱۰ کمیته برای تفریح های مشروع، خدمات بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی باتوجه به شیوع ویروس کرونا تشکیل شده است.
وی افزود: همه دستگاه خصوصاً نیروی انتظامی موظف به اجرای دستور العمل های مصوب شده در شورای اجتماعی وزارت کشور هستند.
سردار رضایی با اعلان اینکه در امتداد اجرای این مصوبات جلساتی با همیاری نیروی های بسیجی برگزار شده است، بیان کرد: با افرادی که مخل آرامش و امنیت مردم در تفرجگاه ها و نواحی ساحل دریا هستند در چهارچوب قانون برخورد می شود.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح سواحل و تفرجگاه ها در روزهای تعطیلات تابستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه سنگین و خطیر تامین نظم، آسایش و امنیت جامعه را برعهده دارد.
وی افزود: در امتداد اجرای این وظیفه سنگین نیروی انتظامی مقتدرانه و بدون توجه به جوسازی ها به وظیفه قانونی خود عمل خواهدنمود.
سردار رضایی با اشاره به فعالیت چهار قرارگاه در سواحل شمالی با عنوان قرارگاه های «پاسخ به مطالبات مردمی»، اظهار نمود: سواحلی که صورت مختلط اجازه شنا به مسافران را دهند به شدت برخورد می شود.
وی افزود: در رعایت مسئله حجاب، هیچ تفکیکی بین مرد و زن قائل نیستیم و همه افراد در چهار چوب قانون پایش می شوند.

1399/03/12
12:20:13
5.0 / 5
2490
تگهای خبر: آموزش , امنیت , بهداشت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی