سردار هداوند در گفت وگو با مهر:

هیچ فردی بابت عمدی بودن آتش سوزی های پایتخت دستگیر نشده است

هیچ فردی بابت عمدی بودن آتش سوزی های پایتخت دستگیر نشده است به گزارش ایمن رها جانشین رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: تا به امروز كسی در ارتباط با عمدی بودن آتش سوزی بوستانهای پایتخت دستگیر نشده است، همینطور در جهت كنترل آتش سوزی های احتمالی از شهرداری درخواستهایی داشته ایم.



سردار حمید هداوند در گفتگو با خبرنگار مهر در توضیحی در مورد آتش سوزی های اخیر تصریح کرد: پلیس پایتخت پیگیر این مورد است آیا این آتش سوزی ها عمدی بوده یا سهوی و دستورات لازم در زمینه شناسایی متخلفان احتمالی را صادر کرده ایم.
وی اضافه کرد: تا به این لحظه در آتش سوزی های بوستان ها موردی در خصوص عمدی بودن به پلیس ثابت نشده و کسی هم در این راستا دستگیر نشده است.
دو نفر به علت آتش روشن کردن در مراتع دستگیر شدند
جانشین رئیس پلیس پایتخت افزود: البته پلیس دو نفر را در زمینه این آتش سوزی ها دستگیر کرده اما این دو نفر عمداً به دنبال آتش سوزی نبودند و برای تفریح در محلی آتش را روشن کرده بودند و بعد نظارت نکردند آیا آن آتش خاموش شده است یا خیر که پلیس با آنها برخورد کرده است.
هداوند در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص اینکه از نظر پلیس این آتش سوزی ها سهوی است یا عمدی؟ تصریح کرد: ما احتمال می دهیم به علت گرما و همینطور بارش زیاد باران در سال جاری که باعث رشد بیش از اندازه علف های هرز در بوستان ها شده است، این آتش سوزی ها عمدی نباشند و امکان دارد حتی با یک ته سیگار یک بوستان بزرگ آتش بگیرد. اما این بدان معنا نیست که پلیس دست از تحقیقات و گزارش های میدانی خود بر می دارد.
وی افزود: به شهروندان سفارش می کنم پس از روشن کردن آتش ولو در ابعاد کوچک، حتما از خاموش شدن آن مطمئن شوند و در پارک ها و بوستان ها، ته سیگار و مواد اشتعالی را رها نکنند.
جانشین رئیس پلیس پایتخت در انتها اظهار داشت: با شهرداری تهران جلسه گذاشته ایم و اعلام کردیم پیش از وقوع حوادث احتمالی دیگر، شهرداری خودش دست به کار شود و علف های هرز را از بین ببرد تا از حوادث احتمالی دیگر جلوگیری شود.

1399/03/14
21:44:56
5.0 / 5
2665
تگهای خبر: آتش سوزی , پلیس , حوادث , شهروندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی