سردار مجتبایی تشریح كرد

جزئیات بازگرداندن یكی از مفسدان اقتصادی به كشور

جزئیات بازگرداندن یكی از مفسدان اقتصادی به كشور به گزارش ایمن رها جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا جزئیاتی از بازگرداندن یكی از مفسدان اقتصادی از كشورهای حاشیه خلیج فارس به كشور را شرح داد.


به گزارش ایمن رها به نقل از مهر، سردار کاظم مجتبایی جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا در گفت و گو با شبکه خبر با اشاره به جزئیاتی از بازگرداندن یکی از مفسدان اقتصادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به کشور اظهار نمود: پیگیری های همکارانم در یک کار منسجم با دستگاه قضائی سبب شد این متهم که حدود چهار سال به افترا کلاهبرداری و خیانت تحت تعقیب بود به کشور برگردانده شود.
وی اضافه کرد: طی چهار سال قبل این متهم حدود ۵ الی ۶ کشور را برای سکونت و تغییر جای خود در نظر گرفته بود و در ردیابی های پلیس بین الملل تحت تعقیب بود.
جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا اظهار داشت: با هماهنگی پلیس بین الملل کشوری که این متهم در آن پناه گرفته بود توانستیم او را به کشور برگردانیم.
وی اضافه کرد: حدود ۱۲۰ میلیون درهم (معادل ۶۰۰ میلیارد تومان) مبلغ کلاهبرداری این فرد بوده است که از یکی از شرکت های دولتی این عمل مجرمانه را مرتکب شده است.
سردار مجتبایی در انتها اظهار داشت: استرداد مجرمان کار خیلی سخت و پیچیده ای است اما خوشبختانه با تلاش، ردیابی، رصد اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی استرداد این متهم انجام شد.

1399/04/09
13:19:03
5.0 / 5
2283
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی