توافق دو سازمان در مورد سوله های مدیریت بحران

توافق دو سازمان در مورد سوله های مدیریت بحران ایمن رها: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران كشور از توافق با سازمان ورزش با تعیین تكلیف سوله های مدیریت بحران آگاهی داد.


رضا کرمی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دیدارش با رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار داشت: خیلی از سوله های مدیریت بحران شهر تهران با حفظ کاربری اصلی خود در اختیار سازمان ورزش نیز قرار گرفته تا در شرایط عادی از فضاهای آن برای ارتقای سرانه ورزش استفاده شود، در همین راستا نیز نشستی با رئیس این سازمان داشتیم و در آن زمینه های افزایش همکاری بین دو سازمان را بررسی کردیم.
وی افزود: در این جلسه در مورد افزایش تعاملات و بهره گیری موثر از پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران شهر تهران صحبت کرده و بنا شد تا مکانیزم بهره برداری از پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران در شرایط اضطراری از طرف هر دو سازمان به صورت فوری مشخص شود.
کرمی محمدی با اعلان اینکه مقرر شد سازمان ورزش تسهیلات لازم جهت استفاده رایگان اعضای گروه های داوطلب مردم در سطح محلات شهر تهران از مجموعه های ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران را فراهم آورد، اظهار داشت: برمبنای مصوبات این جلسه مقرر شد معاونت آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران آموزشهای لازم در ز مینه مسائل ایمنی و مدیریت بحران را به مدیران و پرسنل مجموعههای ورزشی به صورت مستمر ارائه کند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: همین طور مقرر شد سازمان ورزش شهرداری تهران همکاری لازم را در زمینه راه اندازی و استقرار دکلهای مخابراتی و مخازن آب اضطراری در محوطه پایگاههای در اختیارش انجام دهد.
بگفته کرمی محمدی، باتوجه به وضعیت فعلی شهر تهران در مواجهه با بیماری ناشی از ویروس کرونا، مقرر شد سازمان ورزش بمنظور تعیین تکلیف درباب ادامه یا عدم ادامه فعالیت مجموعههای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران در خواست کتبی خودرا برای بررسیهای لازم به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارائه نماید. همین طور با تغییر و جابجایی دو پایگاه از پنج پایگاه در نظر گرفته شده جهت تخلیه کامل از طرف سازمان ورزش، موافقت و بنا شد این اقدام تسریع شود.
وی با اعلان اینکه هزینه های تعمیر و نگهداری نیز یکی از موارد مورد بحث در این جلسه بود، اظهارکرد: بنا شد تا درباب تعمیر و نگهداری پایگاههای در اختیار سازمان ورزش اهتمام بیشتری از طرف سازمان ورزش صورت گیرد.




منبع:

1399/04/13
12:13:33
5.0 / 5
2497
تگهای خبر: آموزش , ایمنی , تعمیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی