محدودیت های ترافیكی محورهای مواصلاتی كشور در تعطیلات پیش رو

محدودیت های ترافیكی محورهای مواصلاتی كشور در تعطیلات پیش رو پلیس راه راهنمایی و رانندگی ناجا جزئیات محدودیت های ترافیكی محورهای مواصلاتی كشور در تعطیلات پیش رو را اعلام نمود.



به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، با عنایت به تعطیلات آخر هفته (تاسوعا و عاشورای حسینی) و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور از جانب پلیس راهور ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می آید:

۱- تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ( ۵ شهریورماه) الی ساعت ۶ روز سه شنبه (۱۱ شهریورماه) از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

تبصره: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در راه مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج – چالوس

الف – تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع می باشد.

(موج رفت)

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه و پنجشنبه (۵ و ۶ شهریورماه) تا ساعت ۲ روزهای پس از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال ممنوع می باشد و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنجشنبه (۵ و ۶ شهریورماه) تا ساعت ۲ صبح روزهای پس از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه (۷ شهریورماه) از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال ممنوع می باشد و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

(موج برگشت)

ت – تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز شنبه (۸ شهریورماه) از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

ث- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ روزهای پس از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ روزهای پس از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

۳- محور هراز

الف – تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد کلیه کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (۵ شهریورماه) تا ساعت ۲ روز پس از محور هراز ممنوع می باشد.

پ- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنج شنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ های (۶ تا ۱۰ شهریورماه) الی ساعت ۲ روزهای پس از محور هراز ممنوع می باشد.

ث – تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه (۸ تا ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ صبح روز پس از رودهن به سمت آمل ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه (۸ تا ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ صبح روزهای پس از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

تبصره: در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می شود.

۴-محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و سمنان – قائم شهر

تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه (۹ شهریورماه) از مسیر شمال به جنوب محور فوق ممنوع می باشد.

۵- محور آستارا- اردبیل و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه (۶ و ۹ شهریورماه) در محور فوق ممنوع می باشد.

۶-محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه (۶ و ۹ شهریورماه) در محور فوق ممنوع می باشد.

۷-محور سلفچگان – قم ( باند رفت به سمت قم)

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز یکشنبه (۹ شهریورماه) از محور سلفچگان به سمت قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزاد راه تهران – ساوه – سلفچگان است.





منبع:

1399/06/05
17:28:27
5.0 / 5
1700
تگهای خبر: ایمنی , پلیس , ترافیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی