رییس پلیس راه غرب استان تهران: محور قم-تهران باز شد، آغاز عملیات تخلیه خودروها ایمن رها: ری- رییس پلیس راه غرب استان تهران از بازگشایی آزادراه تهران- قم و تخلیه خودروها از این محور اطلاع داد. سرهنگ حامد محمودی، در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح كرد: هم اكنون ماشین برف روب آزادراه قم به تهران را باز كرده است. وی اضافه كرد: ماموران انتظامی و پلیس راه در حال كمك رسانی به مردم برای كشاندن خودروهای آن ها به خارج از برف ها هستند. رییس پلیس راه غرب استان تهران اظهار داشت: در محور تهران- قم گاردریل ها برداشته شده و تخلیه خودروها شروع شده است. بر اساس این گزارش، پیش از این اعلام شده بود، ادارات استان تهران با ۲ ساعت تاخیر كار خویش را شروع كردند. بارش برف شدید در استان تهران سبب در راه ماندن خودروها در آزادراه تهران-كرج و تهران- قم شده بود. 1396/11/08 13:12:52 5.0 / 5 4800 تگهای خبر: پلیس با این مطلب ایمن رها موافقید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تصادف شاخ به شاخ دو پراید ۳ کشته و ۲ مصدوم تمامی خدمات پلیس راهور به روال عادی برگشت تصادف مرگبار در محور سقز - دیواندره ۳ نفر جان باختند تصادف مرگبار در کمربندی سرخه یک فوتی بر جای گذاشت نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳