فرمانده ناجا:

عزاداران حسینی در مرزهای ایران و عراق تردد نكنند

عزاداران حسینی در مرزهای ایران و عراق تردد نكنند فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: هر ساله مراسم اربعین حسینی با حضور پرشور مردم برگزار می شد اما به علت شیوع كرونا و جلوگیری از آن به زائرین محترم سفارش می شود كه در مرزها تردد نداشته باشند.



به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا سردار حسین اشتری در حاشیه رونمایی از چند کتاب با مبحث دفاع مقدس در مورد حضور مردم در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: هر ساله این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار می شد این در حالیست که سال جاری به علت انتشار ویروس منحوس کرونا در کشور و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مرزها بسته هستند و هیچ گونه ترددی در آنها صورت نمی گیرد.

وی افزود: امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا این توفیق نصیب ما شود تا در سال های آینده خدمتگزار زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: سفارش ما این است که زائرین محترم به سمت مرزها نیایند چون که با ممانعت همکاران ما در نیروی انتظامی مواجه می شوند البته پس از فرمایشات مقام معظم رهبری اعلام رسمی برگزار نشدن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی بحمدالله مردم همکاری خوبی داشتند و هیچ گونه ترددی در مرزها صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اشتری در ادامه به درگیری اخیر بین دو کشور آذربایجان و ارمنستان اشاره و تصریح کرد: این مساله مربوط به حوزه دیپلماسی کشور است البته ما موافق صلح هستیم و امیدواریم با حل اختلافات شاهد این گونه اتفاقات نباشیم. هم اکنون حراست از مرزهای ما با قوت انجام می شود و این درگیری ها هم هر چه زودتر خاتمه می یابد.




1399/07/08
13:30:49
5.0 / 5
1687
تگهای خبر: پلیس , نیروی انتظامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی