كشف ۲۰۰ تن تنباكوی قاچاق و تقلبی در جنوب تهران

كشف ۲۰۰ تن تنباكوی قاچاق و تقلبی در جنوب تهران ایمن رها: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از كشف 200 تُن تنباكوی قاچاق و تقلبی به مبلغ 140 میلیارد تومان در جنوب تهران آگاهی داد.


به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در این زمینه اظهار نمود: بعد از دریافت گزارشی درباب دپو و جمع آوری تنباکوی قاچاق در کارگاهی در شهرک گل حصار و توزیع آن با برندهای معتبر به بازار مصرف، بررسی موضوع در دستور کار تیمی ازکارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز مرحله اول از تحقیقات اظهار داشت: در مرحله اول تحقیقات پلیسی نشانی این کارگاه و هویت افرادی که مالک آن بودندشناسایی شد.
برمبنای اطلاعاتی که به دست آمده بود مشخص شد دو مرد با همکاری یکدیگر مقادیر زیادی تنباکوی قاچاق را وارد کارگاه کرده وپس از آن با بسته بندی های جدید به نام سایر نشان های تجاری این تنباکوهای تقلبی را در بازار مصرف توزیع می کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار داشت: بررسی های صورت گرفته و تحقیقات به اطلاع مرجع قضائی رسانده و دستور دستگیری متهمانو بازرسی از داخل کارگاه گرفته شد.
وی ادامه داد: به همین دلیل تیمی از کارآگاهان به آدرسی که طی تحقیقات به دست آمده بود اعزام شدند و هر دو مرد را دستگیرکردند.
بگفته وی، ۲۰۰ تن تنباکوی قاچاق و تقلبی در این عملیات کشف شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار نمود: در بازجویی های اولیه مشخص شد که متهمان به کشورهای همسایه می رفته و تنباکوی ضایعاتی تهیه می کردند. این افراد تنباکوهای ضایعاتی را با برچسب تنباکوی اورجینال به صورت قاچاق وارد کشور کرده و پس ازانتقال محموله به داخل کارگاه و اضافه کردن انواع اسانس به آنها، تنباکوهای قاچاق و تقلبی را با بسته بندی جدید با نام برند ها به قیمتی ۷۰۰ برابر قیمت واقعی به قهوه خانه ها می فروختند.
سرهنگ گودرزی در آخر اظهار داشت: کارشناسان ارزش تنباکوهای کشف شده را ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد کردند و به سبب حجم بالای تنباکوهای کشف شده، این اموال در محل کارگاه پلمب و با دستور قضائی تحویل گردید. این دو متهم بعد از تکمیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ری عرضه شدند.





منبع:

1399/08/07
12:14:39
5.0 / 5
1188
تگهای خبر: امنیت , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی