سرهنگ مومنی تشریح كرد

مرگبارترین آزادراه های پایتخت كدام اند

مرگبارترین آزادراه های پایتخت كدام اند ایمن رها: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت مرگبارترین آزادراه های پایتخت كه بیشترین تصادفات فوتی در آن انجام می شود را اعلام نمود.



به گزارش ایمن رها به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در گفتگو با شبکه پنج گفت: در ۶ ماهه اول امسال بیشترین تصادفات فوتی در بزرگراه آزادگان رخ داده است. می توان گفت ۱۶ درصد از کل متوفیان در تصادفات فوتی در بزرگراه آزادگان جان خودرا از دست داده اند.
وی اضافه کرد: رتبه دوم تصادفات مربوط می شود به بزرگراه امام علی (ع) که ۷ درصد از کل متوفیان در این بزرگراه جان خودرا از دست داده اند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: بزرگراه فتح رتبه سوم را با ۶ درصد از تصادفات دارد. یعنی ۶ درصد از متوفیان در تصادفات منجر به فوت در این بزرگراه جان خودرا از دست داده اند.
وی اشاره کرد: هنگامی که این تصادفات را بررسی می نماییم می بینیم که علت اصلی تصادفات فوتی در این بزرگراه ها، تردد عرضی عابران پیاده بوده است.
مؤمنی در آخر اظهار داشت: یعنی عابر پیاده علت اصلی تصادفات است، چونکه بجای اینکه از پل عابر پیاده استفاده نماید، از عرض بزرگراه برای تغییر مسیر استفاده می نماید.


منبع:

1399/08/08
19:48:59
5.0 / 5
1439
تگهای خبر: پلیس , تصادف
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی