برقراری ارتباط هات لاین بین تهران و كرج در زمان بحران

برقراری ارتباط هات لاین بین تهران و كرج در زمان بحران به گزارش ایمن رها مسئول پیگیری دبیرخانه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلانشهرهای کشور از برقراری ارتباط بین مراکز عملیات اضطراری دو کلانشهر تهران و کرج از راه هات لاین و سایر بسترهای ارتباطی در زمان بحران به صورت پایلوت اطلاع داد.


به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، صمیم مرادی روزبهانی در اینباره اظهار داشت: در نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلانشهرهای ایران که با حضور مدیران بحران کلانشهرها به صورت مجازی برگزار شد، بر اجرای پروژه های قابل توجه همچون ارتباط فیمابین مراکز عملیات اضطراری کلانشهرها از راه هات لاین و سایر بسترهای ارتباطی قابل بهره برداری در زمان بحران تاکید شد.
روزبهانی اظهار داشت: اجرای این پروژه در دستور کار دبیرخانه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قرار گرفت و مقرر شد در مرحله اول به صورت پایلوت ارتباط هاتلاین تهران و کرج اجرایی شود.
مسئول پیگیری دبیرخانه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلانشهرهای کشور اظهار داشت: در این نشست گزارشی از اقدامات و پیگیری های بعمل آمده در جهت اجرای مصوبات جلسات پیشین عنوان شد.
روزبهانی اضافه کرد: در این جلسه اولویتهای مصوب در جلسه هفدهم کمیته همچون ابقای ریاست کمیته، پیشنهاد کارگروههای تخصصی مورد نیاز، اشتراک اطلاعات و تجربیات موجود درحوزه مدیریت بحران، ساختار مدیریت بحران در شهرداری کلانشهرهای کشور و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
برپایه اعلام روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وی اظهار داشت: همینطور در این جلسه با عنایت به شیوع و همه گیری بیماری کووید 19 و اهمیت به اشتراک گذاری اطلاعات، روشها و نحوه مقابله با انتشار ویروس و بیماری، سه گزارش از اقدامات گسترده و قابل توجه کلانشهرهای مشهد، همدان و تهران عرضه شد.



1399/09/15
23:16:44
5.0 / 5
927
تگهای خبر: تخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی