سرپرست هلال احمر استان سمنان:

۲۳۰۰ نفر در راه های استان سمنان امداد رسانی شدند

۲۳۰۰ نفر در راه های استان سمنان امداد رسانی شدند به گزارش ایمن رها، سرپرست هلال احمر استان سمنان اظهار داشت: طی بارش برف و بوران شدید در اقصی نقاط استان، بیش از دو هزار و 300 نفر از هموطنانمان توسط عوامل امدادی هلال احمر، امداد رسانی شدند.



حسین درخشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این که در پی بارش سنگین برف و کولاک در نقاط مختلف استان سمنان به ویژه در ارتفاعات و گردنه ها، تعدادی از خودرو ها و سرنشینان آنها گرفتار شده بودند، اشاره کرد: در ۲۴ ساعت اخیر عوامل هلال احمر توانسته اند به یک هزار و ۵۲۷ دستگاه خودرو امداد رسانی کنند.
وی از امداد رسانی به دو هزار و ۳۱۴ نفر از سرنشینان این خودرو ها در اقصی نقاط استان سمنان آگاهی داد و اضافه کرد: پتو، غذای خشک و تجهیزات مورد نیاز گرمایشی به این افراد داده شد.
سرپرست هلال احمر استان سمنان با اعلان اینکه در پی گزارش برف و کولاک در جاده های استان ۶۸ نفر از امدادگران به کمک در راه ماندگان شتافتند، اشاره کرد: امداد رسانی تا بامداد امروز شنبه نیز ادامه داشت.
درخشان با اعلان اینکه نزدیک به ۷۳۰ تخته پتو بین در راه ماندگان در نقاط مرتفع و محورهای مواصلاتی استان سمنان توزیع شده است، اظهار داشت: ۸۳۹ خودروی گرفتار در برف طی ۲۴ ساعت اخیر رها سازی شدند.
وی با اعلان اینکه عوامل امدادی هلال احمر همین طور نسبت به اسکان موقت در راه ماندگان در نقاط مختلف استان مبادرت ورزیدند، اضافه کرد: ۲۶ خودروی آمبولانس به نقاط مختلف استان اعزام شدند.


منبع:

1402/11/15
23:01:39
5.0 / 5
261
تگهای خبر: آمبولانس , خودرو , هلال احمر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی