فرمانده انتظامی شهرستان میانه خبرداد؛

فوت ۳ نفر در حادثه رانندگی محور میانه- زنجان

فوت ۳ نفر در حادثه رانندگی محور میانه- زنجان به گزارش ایمن رها، فرمانده انتظامی شهرستان میانه اظهار داشت: بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو ال نود و پژو ۴۰۵ در محور میانه به زنجان حوالی روستای کلوچه، سه نفر فوت و یک نفر مجروح شدند.



به گزارش ایمن رها به نقل از مهر، سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خصوص اعلام یک فقره تصادف شدید در آدرس مذکور، فورا مأموران پاسگاه آچاچی و پلیس راه به همراه یگان های امدادی جهت بررسی مبحث فورا به محل حادثه اعزام شدند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با حضور مأموران و عوامل امدادی در محل حادثه مشخص شد، ۲ دستگاه خودرو به صورت رخ به رخ با هم برخورد کرده که در این حادثه متأسفانه ۲ نفر از سرنشینان خودرو ال نود و یک نفر دیگر از سرنشینان پژو در دم فوت و یک نفر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی شهرستان انتقال داده شد.
سرهنگ رفیعی اضافه کرد: علت حادثه در دست کارشناسان پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان میانه تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز این گونه حوادث تلخ پیشگیری می کند بنابراین از رانندگان عزیز درخواست می شود تا این قوانین را با جدیّت تمام مورد توجه قرار دهند.

1403/03/20
09:42:43
5.0 / 5
238
تگهای خبر: اورژانس , پلیس , تصادف , حادثه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی