مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

امدادرسانی به ۱۴ حادثه رانندگی در استان سمنان

امدادرسانی به ۱۴ حادثه رانندگی در استان سمنان به گزارش ایمن رها، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان این که ظرف یک هفته گذشته امدادگران به ۱۴ حادثه رانندگی رسیدگی کردند، اظهار داشت: طی این حوادث سه نفر جان باختند.



حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این که ظرف یک هفته گذشته امداد گران به ۱۴ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رسیدگی کردند، اظهار داشت: در مجموع این حوادث ۴۵ نفر مصدوم شدند.
وی اضافه کرد: از مجموع این حوادث پنج مورد برخورد دو خودرو با یکدیگر، سه مورد انحراف خودرو از جاده، پنج مورد واژگونی خودرو و یک مورد رها شدن جک اتوبوس اتفاق افتاده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان این که حوادث رانندگی هفته گذشته سه نفر جان باختند، اظهار داشت: تصادف پژو آردی و کامیون کیلومتر ۴۲ محور سرخه - آرادان، رها شدن جک اتوبوس کیلومتر ۳۰ محور دامغان به شاهرود، تصادف پژو ۴۰۵ با تریلی کیلومتر ۶۳ محور شاهرود به دامغان هر کدام یک کشته بر جای گذاشته است.
درخشان در ادامه خاطرنشان کرد: واژگونی ساینا کیلومتر ۵۵ محور دامغان به سمنان با هفت مصدوم بیشترین تعداد مجروحان رانندگی را ظرف یک هفته گذشته به خود مختص کرده است.
وی اضافه کرد: واژگونی پراید و انحراف از جاده تویوتا کیلومتر ۴۱ محور دامغان به سمنان با پنج مصدوم، تصادف ال ۹۰ و جیلی کیلومتر ۲۱ دامغان به شاهرود چهار مصدوم و تصادف پراید و پژو روآ کیلومتر ۳۵ دامغان به شاهرود سه مصدوم مهم ترین حوادث رانندگی بودند.


منبع:

1403/03/21
10:55:23
5.0 / 5
196
تگهای خبر: امدادرسانی , تصادف , حادثه , حوادث
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی