آتش سوزی در دامداری بهشهر

آتش سوزی در دامداری بهشهر به گزارش ایمن رها، به نقل از مهر آتش سوزی در یك واحد دامداری در بهشهر موجب سوختن كاه و علوفه های این واحد شد.


حسین سراج مدیر عامل سازمان آتش نشانی بهشهر گفت: در جریان عملیات آتش‌سوزی یك واحد دامداری در روستای قره تپه در جاده زاغمرز بهشهر، اتش نشانان بهشهری طی سه ساعت عملیات، شعله های آتش را مهار كردند.
 
سراج افزود: صبح امروز شنبه طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و بیان مشاهده دود و آتش‌سوزی دامداری در روستای قره تپه بلافاصله آتش نشانان این سازمان به محل حادثه اعزام و مشاهده كردند، كاه و علوفه موجود در این دامداری طعمه حریق شده و با توجه به سرعت وزش باد، آتش‌سوزی به سرعت در حال گسترش است.
 
وی ادامه داد: تیم اعزامی اتش نشانی بلافاصله اطفای حریق را آغاز و با گذشت سه ساعت از زمان آتش‌سوزی، شعله های آتش مهار شد و براثر این حادثه كه در روستای "قره تپه " به وقوع پیوست، ۱۳۰۰ دسته كاه در آتش سوخت.
 
سراج بیان داشت: شعله های حریق با تلاش ماموران آتش نشانی مهار و مانع از انتقال اتش به انبار اصلی علوفه شد و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.
 
 وی در پایان ضمن اعلام بررسی علت بروز این آتش‌سوزی توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری بهشهر از شهروندان خواست تا با رعایت موارد ایمنی از بروز هرگونه حوادث جبران ناپذیر جلوگیری كنند.
1396/04/10
15:39:30
5.0 / 5
5008
تگهای خبر: آتش سوزی , آتش نشانی , حریق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی