اطلاعیه دانشگاه تهران در پی حادثه انفجار در لابراتوار به گزارش ایمن رها، روابط عمومی دانشگاه تهران به دنبال حادثه انفجار در لابراتوار این دانشگاه اطلاعیه ای صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: حوالی ساعت ۱۴: ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۰ مهرماه، در یکی از لابراتوار های دانشکدگان فنی دانشگاه تهران، تعویض کپسول گاز هیدروژن منجر به بروز حادثه و حریق شد. با اندوه و تاسف بسیار، در این سانحه یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فوت و دو دانشجوی دیگر گرفتار مصدومیت شدند که حال عمومی آنها خوب است و بعد از مداوای اولیه در محل، برای مراقبت های بعدی بلا فاصله به بیمارستان منتقل شدند. اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد. منبع: imenraha.ir 1404/07/11 11:48:22 5.0 / 5 269 تگهای خبر: انفجار , بیمارستان , حادثه , حریق با این مطلب ایمن رها موافقید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط غرق شدن 2 نوجوان در رودخانه هراز تصادف شاخ به شاخ دو پراید ۳ کشته و ۲ مصدوم 7 نفر جان باختند تصادف مرگبار در محور سقز - دیواندره ۳ نفر جان باختند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۳