شمشیربازی قهرمانی آسیا - هند حذف تنها دختر اسلحه اپه ایران با تنها یک برد به گزارش ایمن رها، تنها دختر شمشمیرباز ایران در اسلحه اپه مسابقات قهرمانی آسیا پس از بالارفتن از مرحله مقدماتی در نخستین دیدار شکست خورد و حذف شد. به گزارش ایمن رها به نقل از مهر، رقابتهای شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز (یکشنبه ۳۱ خرداد) با برگزاری دیدارهای روز سوم در هند مورد پیگیری قرار|گرفت.این روز از مسابقات به برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه اپه زنان و فلوره مردان اختصاص داشت. ایران در بخش فلوره مردان نماینده ای اعزام نکرده است، بدین ترتیب امروز با تک نماینده خود در اسلحه اپه زنان به میدان رفت.ریحانه رضایی تنها نماینده ایران در روز سوم رقابتهای شمشیربازی قهرمانی آسیا بود. وی در مرحله مقدماتی دیدارهای اسلحه اپه زنان تنها یک برد به دست آورد و نتیجه ۴ دیدارش را واگذار کرد با این وجود راهی مرحله حذفی شد.رضایی در جدول ۶۴ نفره مقابل نماینده هنگ کنگ قرار گرفت و برابر او ۱۵ به ۹ باخت و حذف شد.رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا در اسلحه اپه زنان با حضور ۶۷ بازیکن برگزار گردید. رضایی در رده بندی غائی صاحب جایگاه ۴۸ شد.با حذف رضایی، پرونده نمایندگان ایران در بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا بدون کسب مدال بسته شد. پیش از این، شمشیربازان کشورمان در اسلحه سابر و اپه مردان و همین طور سابر و فلوره زنان هم بدون مدال به کار خود پایان داده بودند.رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا از روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای تیمی در هند پیگیری می شود.بطور خلاصه وی در مرحله مقدماتی دیدارهای اسلحه اپه زنان تنها یک برد به دست آورد و نتیجه ۴ دیدارش را واگذار کرد با این وجود راهی مرحله حذفی شد. قبل از این، شمشیربازان کشورمان در اسلحه سابر و اپه مردان و همچنین سابر و فلوره زنان هم بدون مدال به کار خود پایان داده بودند. منبع: asbeman.ir 1405/04/01 10:45:49 5.0 / 5 3 تگهای خبر: بازی , تیم , رقابت , شمشیربازی با این مطلب ایمن رها موافقید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط امدادرسانی هلال احمر به ۳۷۰۰ نفر طی ۷۲ ساعت گذشته سهمیه تیمی ژیمناستیک هنری ایران در بازیهای آسیایی حتمی شد کمک های بین المللی در ایام جنگ به امدادگران امید بخشید غرق شدن 2 نوجوان در رودخانه هراز نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۳