رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

دستگیری ۸۵۰ سارق و مالخر، ۴ میلیارد ارزش اموال مسروقه

دستگیری ۸۵۰ سارق و مالخر، ۴ میلیارد ارزش اموال مسروقه ایمن رها: رئیس پلیس پایتخت از اجرای طرح رعد پلیس و دستگیری ۸۵۰ سارق و مالخر در پایتخت اطلاع داد.



به گزارش ایمن رها به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای دهمین مرحله از طرح رعد اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ما دهمین مرحله طرح رعد را اجرا كردیم كه طی آن ۳۳۱ مخفی گاه سارقان و مالخران مورد بررسی قرار گرفت.
وی اضافه كرد: در این بررسی ها ۵۹۴ سارق و مالخر كه در قالب ۷۰ باند فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
وی یكی دیگر از دستاوردهای مرحله نخست طرح رعد در سال ۹۷ را دستگیری ۲۷۷ خرده فروش مواد مخدر خواند و اظهار داشت: همینطور ۸ باند سرقت از منازل، ۵ باند سرقت خودرو، ۴۰ باند سرقت از مغازه، ۲۰ باند سرقت از وسایل خودرو و ۱۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند.
وی اضافه كرد: در این طرح ۲۰۷ موتورسیكلت از سارقان كشف و ضبط شد. ضمن اینكه ما ۷ باند توزیع مشروبات الكی را شناسایی و اعضای آن را دستگیر كردیم.
سردار رحیمی در ادامه با اشاره به كشف ۲۳۷۱ قلم اموال مسروقه به قیمت سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اشاره نمود و اظهار داشت: ۳۵۱ دستگاه تلفن همراه، ۴۶۳ ضبط خودرو، ۱۹۸ باند خودرو، ۱۰۱ باتری و ۱۰۰ حلقه لاستیك خودرو كشف و ضبط شد.
رئیس پلیس پایتخت اضافه كرد: بیشتر دستگیرشدگان سابقه دار بودند ضمن اینكه در بین دستگیرشدگان تعدادی خانم هم حضور داشتند كه عموما نقش مستقیم در جرایم نداشتند و با مجرمان همكاری می كردند.
سردار رحیمی در بخش دیگر صحبت های خود به كشف ۱۱ هزار و ۵۰۰ حلقه سی دی فیلم های مستهجن و غیرمجاز اشاره نمود و اظهار داشت: در خلال اجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته ۷ عدد سلاح جنگی، ۳ عدد سلاح شكاری و ۵۸ سلاح سرد كشف شد.

1397/02/05
19:26:18
5.0 / 5
4521
تگهای خبر: سرقت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی