رونمایی از منشور مشاوران نخبه جوان در مقر پلیس

دستیاران جوان استاندار تهران بزودی معرفی می گردند

دستیاران جوان استاندار تهران بزودی معرفی می گردند ایمن رها: معاون استاندار تهران اعلام نمود: دستیاران جوان استاندار بزودی معرفی و منصوب می شوند



به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، حسن بیگی در مراسم رونمایی از منشور مشاوران نخبه جوان كه بامداد امروز در مقر پلیس پایتخت برگزار شد، اظهار داشت: ما باید به جوانان اعتماد نماییم زیرا هر جا كه به جوانان اعتماد شده برنده آن نظام و كشور است. ما هم در استانداری تلاش داریم تا از ظرفیت نخبگان جوان در كارگروه های تخصصی استفاده نماییم.

وی با اشاره به اینكه رئیس جمهور تاكید دارند كه وزرا از حضور دستیاران جوان بهره مند شوند، اظهار داشت: در همین راستا ما هم در استانداری مقدمات حضور حدود سه دستیار جوان را شروع كرده ایم و بزودی دستیاران جوان استاندار منصوب و معرفی می گردند.

وی افزود: حضور جوانان سبب می گردد كه در كارها به موفقیت های بیشتری دست یافته و از ثبت نظرات و تخصص های این قشر بهره مند شویم. ضمن اینكه جوانان هم حضور در موقعیت های اجرایی و فعالیت های اینچنینی را تجربه می كنند.

معاون استاندار تهران در انتها تصریح كرد: ما هر زمانی كه حس گردد كه كمكی از دست ما بر می آید در تمامی زمینه ها با پلیس همكاری كرده و در كنار پلیس خواهیم بود.




1397/02/09
23:19:18
5.0 / 5
4447
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی