سازمان هواشناسی:

حادثه آفرینی در حاشیه رودخانه ها

حادثه آفرینی در حاشیه رودخانه ها به گزارش ایمن رها مدیر كل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی نسبت به سیلابی شدن مسیل ها و آب گرفتگی در بعضی از نقاط طی امروز تا روز دوشنبه هشدار داد.



احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار كرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی روزهای شنبه تا دوشنبه (25 تا 27 شهریور) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه و ارتفاعات زاگرس مركزی و جنوبی افزایش ابر و در برخی نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود كه امكان سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی در برخی نقاط وجود دارد.
وی افزود: طی همین مدت در ساعات صبح، وزش باد شدید رخ خواهد داد كه ممكن است در منطقه زابل منجر به وقوع گرد و خاك شود.
مدیر كل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به آخرین اخطاریه این سازمان اظهار كرد: به سبب رگبار شدید و موقت باران در بعدازظهر تا اوایل امشب در جنوب فارس و غرب هرمزگان سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی در برخی نقاط پیش بینی می شود. از این روز توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها در این مناطق اكیدا خودداری شود.
وظیفه افزود: در سایر نقاط كشور طی سه روز آینده آسمان صاف خواهد بود.
وی در مورد شرایط جوی تهران اظهار كرد: آسمان تهران فردا (۲۶ شهریورماه) كمی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشینه و كمینه دمای ۳۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان تهران در روز دوشنبه (۲۷ شهریورماه)، صاف تا كمی ابری، گاهی همراه باوزش باد با بیشینه و كمینه دمای ۲۹ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

 

1396/06/25
20:52:33
5.0 / 5
4549
تگهای خبر: حادثه , سیل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی