كشف بیش از 10 كیلوگرم هروئین در بوئین زهرا

كشف بیش از 10 كیلوگرم هروئین در بوئین زهرا ایمن رها: فرمانده انتظامی استان قزوین از كشف 10 كیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع هروئین در یك عملیات پلیسی در قزوین اطلاع داد.


به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، سردار مهدی محمودی اظهار نمود: مأموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی به یك دستگاه خودرو زانتیا در محور «اشتهارد – بوئین زهرا» كه با سرعت بالا در حال تردد بود مشكوك و مبحث را به سایر واحدهای گشتی برای متوقف ساختن خودرو اعلام نمودند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: یكی از واحدهای گشتی بلافاصله بعد از دریافت پیام، خودروی موردنظر را در محور اشتهارد رؤیت و فرمان ایست صادر، و راننده زانتیا به محض مشاهده مأموران متواری كه بعد از تعقیب و گریز خودرو زانتیا به دلیل سرعت بالا وعدم كنترل توسط راننده در ورودی میدان «امام رضا» از سمت جاده اشتهارد به بوئین زهرا با جدول برخورد و متوقف گردید.

وی اضافه كرد: مأموران بلافاصله در محل حاضر و بعد از ایمن سازی صحنه در بازرسی از خودرو تعداد 11 بسته مواد مخدر از نوع هروئین به مقدار تقریبی 10 كیلو و 400 گرم از خودرو كشف و راننده و سرنشینان خودرو دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

محمودی با اشاره به اینكه در بازرسی بدنی از متهمان مقدار 150 سانت شیشه و سه گرم شیره تریاك كشف شد، خاطرنشان كرد: متهمان دو نفر آقا و یك نفر خانم بعد از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گشتند.



1397/03/08
23:19:16
5.0 / 5
5073
تگهای خبر: خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی