تمهیدات جدید پلیس راهور تهران

تمهیدات جدید پلیس راهور تهران به گزارش ایمن رها رئیس مركز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از استفاده از تجهیزات جدید در این پلیس اطلاع داد و اظهار داشت: رانندگانی كه به هر علت نسبت به ثبت تخلف خود معترض باشند، می توانند با رجوع به سایت راهور و وارد كردن شماره پلاك خود تصویر خودروی خود حین تخلف كه توسط دوربین ها ثبت شده را مشاهده كنند.



سرهنگ علی شریفی در گفت وگو با ایسنا درباره استفاده از تجهیزات جدید پلیسی در پلیس راهور اظهار نمود: استفاده از تجهیزات و امكانات كنترلی هوشمند در كاهش تخلفات رانندگی و همینطور حوادث تاثیر به سزایی دارد. در همین راستا پلیس هم همواره به دنبال استفاده از این امكانات و تجهیزات است كه نمونه آن نصب دوربین های هوشمند كنترلی و ثبت تخلفات آن در معابر، بزرگراه ها و تقاطع های پایتخت است.

وی با اشاره به استفاده از تجهیزات بیشتر در این پلیس اضافه كرد: همینطور از مدتی قبل باسكول های توزین خودروهای سنگین در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به كار گرفته شده است كه با استفاده از آن، وزن وارد بر هر محور خودروهای سنگین اندازه گیری شده و در نهایت با جمع بندی، وزن نهایی كامیون به دست می آید.

وی با اشاره به اینكه این باسكول ها سیستم جدیدی است كه كار پلیس را در بسیاری موارد راحت كرده و دیگر نیازی به استفاده از باسكول های چند تنی نیست، اظهار داشت: كامیون ها با بار بیش از حد مجاز خود سبب وارد شدن خسارات به بعضی از ابنیه و معابر می گردد و علاوه بر آن وزن زیاد كامیون سبب بروز حوادث جبران ناپذیری می گردد بنابراین ما با استفاده از این باسكول ها كه قابلیت جابجایی و نصب سریع دارند در ورودی های شهر همچون بزرگراه بابایی، بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه شهید یاسینی، بزرگراه آزادگان و... اقدام به وزن كردن كامیون ها كرده و چنانچه وزن بیش از حد مجاز داشته باشند، نسبت به توقیف و جریمه آنها اقدام خواهد شد.

شریفی سامانه دیگری كه در پلیس راهور نهایی شده و به زودی بكارگیری خواهد شد را سامانه نشان دادن تصویر پلاك خودروها حین تخلف اعلام نمود و اظهار داشت: با استفاده از این سامانه رانندگانی كه ممكن است به هر علت نسبت به ثبت تخلف خود معترض باشند، می توانند با رجوع به سایت راهور و وارد كردن شماره پلاك خود تصویر خودروی خود حین تخلف كه توسط دوربین ها ثبت شده را مشاهده كنند.

به گفته رئیس مركز اطلاع رسانی پلیس راهبر این سامانه به زودی رونمایی خواهد شد.



 

1396/07/28
23:09:25
5.0 / 5
4481
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی