توضیحات سخنگوی آتش نشانی در مورد آتش سوزی در مركز تهران

توضیحات سخنگوی آتش نشانی در مورد آتش سوزی در مركز تهران ایمن رها: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد دود غلیظی كه غروب امروز در مركز شهر تهران مشاهده شد، اظهار داشت كه این دود مربوط به آتش گرفتن مقداری مصالح ساختمانی در یك ساختمان در حال ساخت بود كه به سرعت خاموش شد.



جلال ملكی در گفت وگو با ایسنا در مورد آتش سوزی در مركز شهر تهران اظهار نمود: ساعاتی قبل دود غلیظی در محدوده مركزی شهر تهران مشاهده شد كه مربوط به یك مورد آتش سوزی بود كه در ساعت ۱۹: ۳۱ به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام گردید و این حادثه در خیابان سپهبد قرنی خیابان كلانتری رخ داد كه بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات این آتش سوزی اظهار نمود: محل حادثه یك ساختمان ۱۴ طبقه در حال ساخت بود كه كسی در آن سكونت نداشت و مقداری مصالح ساختمانی در طبقه هفتم این ساختمان دچار حریق شد. با عنایت به اینكه اغلب این مصالح بلوك های یونولیتی بود و این بلوك ها بعد از آتش گرفتن دود غلیظی را منتشر می كنند، این تصور به وجود آمد كه حادثه نسبتا بزرگی رخ داده است اما اینگونه نبود و آتش نشانان هم بلافاصله آتش را خاموش كردند و مورد مصدومیت هم رخ نداد.

وی افزود: نیروها بعد از لكه گیری و تحویل محل به مالكان به ایستگاه های خود بازگشتند.



1397/05/14
12:19:21
5.0 / 5
4702
تگهای خبر: آتش سوزی , آتش نشانی , حادثه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی