شاگرد نانوایی همه كاركنان را بیهوش كرد، سرقت ۲میلیون تومانی

شاگرد نانوایی همه كاركنان را بیهوش كرد، سرقت ۲میلیون تومانی ایمن رها: رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهم سابقه دار و حرفه ای اطلاع داد كه در پوشش كارگر نانوایی و به شیوه بیهوشی مبادرت به سرقت از یك مغازه نانوایی كرده است.


به گزارش ایمن رها به نقل از مهر، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر اظهار داشت: پرونده ای از كلانتری ۱۳۶ فرجام در خصوص "سرقت به عنف با استفاده از مواد بیهوشی" به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد. شاكی پرونده بعد از رجوع به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش بیان داشت: بنده یك نفر را در نانوایی خود استخدام كرده بودم اما این شخص بعد از گذشت چند روز با سوء استفاده از حسن نیت بنده و دیگر اعضای مجموعه نانوایی، با مواد بیهوش كننده غذای كارگران را مسموم و مبلغ دو میلیون تومان وجه نقد داخل نانوایی به سرقت برده است.
سرهنگ كارآگاه فخرالدین افراسیابی، با بیان خبر دستگیری متهم عنوان داشت: بعد از بررسی و بازنگری تصاویر بدست آمده از دوربین های مدار بسته ی مغازه نانوایی و استفاده از بانك اطلاعاتی مجرمین سابقه دار پلیس آگاهی، یكی از مجرمین سابقه دار به هویت مشخص شناسایی، مشخص شد نامبرده فردی سابقه دار در امر سرقت به عنف با استفاده از داروهای بیهوشی است. بنابراین طی یك عملیات پلیسی متهم دستگیر و به پایگاه چهارم منتقل شد؛ متهم در مراحل اولیه تحقیقات منكر هرگونه سرقت شده اما با عنایت به عرضه مستندات و مدارك كافی، به سرقت از شاكی و كارگران ایشان معترف و بیان داشت پول حاصل از سرقت را هزینه مصرف مواد مخدر خود نموده است. نهایتا متهم با تكمیل پرونده و صدور قرار قانونی از جانب دادیار محترم شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۴ رسالت روانه زندان شد.

1397/06/18
14:15:37
5.0 / 5
4489
تگهای خبر: پلیس , سرقت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی