كشف و ضبط 52 كیلوگرم مواد مخدر در دوبی ایمن رها: پلیس امارات از كشف و ضبط بیش از 52 كیلوگرم مواد مخدر در شیخ نشین دوبی اطلاع داد. به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، پلیس امارات در گزارشی اعلام نمود كه نیروهای امنیتی در سه عملیات جداگانه موفق به كشف و ضبط بیش از 52 كیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش، هرویین وكوكایین شده اند. برپایه این گزارش، بیش از شش نفر متهم از اتباع یكی از كشورهای آسیایی و دو تن از تبعه یكی از كشورهای عربی حوزه خلیج فارس دستگیر و همراه با مواد كشف شده به مراجع قضایی امارات عرضه شدند. 1397/06/21 13:11:58 5.0 / 5 4604 تگهای خبر: امنیت , پلیس با این مطلب ایمن رها موافقید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تصادف شاخ به شاخ دو پراید ۳ کشته و ۲ مصدوم تمامی خدمات پلیس راهور به روال عادی برگشت تصادف مرگبار در محور سقز - دیواندره ۳ نفر جان باختند تصادف مرگبار در کمربندی سرخه یک فوتی بر جای گذاشت نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۱