در گفتگو با مهر مطرح شد؛

ترافیك نیمه سنگین در محور هراز

ترافیك نیمه سنگین در محور هراز ایمن رها: دماوند- رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیك نیمه سنگین در راه شمال به جنوب محور هراز اطلاع داد.



سرهنگ سیاوش محبی، در گفتگو با خبرنگار مهر به بیان میزان ترافیك محورهای مواصلاتی شرق استان تهران پرداخت و با اشاره به ترافیك نیمه سنگین در محور هراز به علت بازگشت مسافران از تعطیلات آخر هفته و آخر ماه صفر اظهار نمود: هم اكنون شاهد بار ترافیكی نیمه سنگین در محدوده امام زاده هاشم(ع) در محور هراز به سمت تهران هستیم و مابقی محور هم ترافیك پرحجم دارد.
محبی اضافه كرد: ترافیك در محور فیروزكوه پر حجم است و در محور امام رضا(ع) هم ترافیك به صورت عادی در جریان است، اما در محدوده تهران به پاكدشت، در هر دو مسیر رفت و برگشت، شاهد ترافیك پر حجم هستیم.
رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این كه به آخر تعطیلات آخر هفته و ماه صفر رسیده ایم و رانندگان باید از قبل برای بازگشت به مقصد برنامه ریزی های لازم را انجام دهند، تصریح كرد: حجم ترافیك و افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای مختلف صبر و حوصله بیشتر رانندگان را طلب می كند و لازم است كه هموطنان توجه بیشتری به قوانین داشته باشند.

1397/08/18
22:38:36
5.0 / 5
4681
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی