آتش سوزی ساختمانی در ملاصدرا

آتش سوزی ساختمانی در ملاصدرا به گزارش ایمن رها، به نقل از پایگاه خبری 125 آتش سوزی در بخش نورگیر یك ساختمان مسكونی در خیابان ملاصدرا، با تلاش آتش نشانان مهار شده و به طور كامل خاموش گردید.


این حادثه ساعت 14:14 روز گذشته رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن از سوی ساكنان یك ساختمان مسكونی، نیروهای عملیاتی ایستگاه 43 و 11 به همراه نردبان به محل حادثه در خیابان ملاصدرا، خیابان شاد، كوچه جویبار رهسپار شدند.
به گفته نعمت محمدپور افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی، در محل حادثه یك ساختمان چهار طبقه دارای هشت واحد مسكونی مشاهده شد كه در قسمت نور گیر این ساختمان برای هر طبقه یك بالكن ساخته شده بود.
وی در ادامه گفت: بالكن طبقه سوم این ساختمان دچار انفجار های پی در پی و آتش سوزی شده و دود غلیظی قسمت نور گیر را در بر گرفت.
افسر آماده منطقه دو عملیات اضافه كرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را قطع كردند و با استفاده تجهیزات انفرادی، نردبان دستی و لوله های آبرسانی خود را به كانون آتش سوزی رساندند و مشغول مقابله با شعله های آتش شدند.
محمدپور در پایان گفت: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با بكارگیری دستگاه های تنفسی وارد راهروها و طبقات ساختمان شدند و شش نفر از ساكنان را به سلامت از ساختمان خارج كرده و به محل امن انتقال دادند.
گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یك از ساكنان ساختمان مسكونی آسیبی نرسید و آتش نشانان در كوتاه ترین زمان ممكن شعله های آتش را كاملا خاموش كردند.
1396/04/12
14:11:26
5.0 / 5
5386
تگهای خبر: آتش سوزی , عملیات امداد و نجات , انفجار , شعله آتش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی