ماموران قلابی ارتش و ناجا دستگیر شدند، اخاذی از ۵۰ نفر

ماموران قلابی ارتش و ناجا دستگیر شدند، اخاذی از ۵۰ نفر ایمن رها: عمو و برادرزاده ای كه با پوشیدن لباس مأموران ارتش و ناجا اقدام به اخاذی از شهروندان در جنوب تهران كرده بودند، دستگیر شدند.



به گزارش ایمن رها به نقل از مهر، اواسط هفته گذشته مأموران كلانتری ۱۷۰ كهریزك از اخاذی دو مأمورنما از شماری از اتباع كشور افغانستان و ساكنان این منطقه با خبر شده و رسیدگی به مبحث را در دستوركار خود قرار دادند. مدتی بعد مأموران با كسب اطلاعات موثق از محل فعالیت این افراد با خبر شده و با هماهنگی مقام قضایی اقدام به دستگیری دو متهم كردند.
با انتقال دو متهم كه لباس مأموران ارتش و ناجا را بر تن داشتند، این افراد تحت بازجویی قرارگرفته و معترف شدند كه تا كنون از بیش از ۵۰ تن از افراد در محدوده كهریزك اخاذی كرده اند.
دو متهم دستگیر شده كه عمو و برادرزاده بودند، در اظهارات خود معترف شدند كه از مدتی قبل با تهیه البسه و تجهیزات ماموران ارتش و ناجا اقدام به گشت زنی در خیابان ها و معابر محله كهریزك كرده و با شناسایی اتباع كشور افغانستان و هم بعضی از ساكنان این منطقه خویش را به آنان رسانده و با انتصاب عنوانی مجرمانه به این افراد، آنان را تهدید می كردند كه اگر اشیاء قیمتی یا مبلغ درخواستی را به آنان ندهند، وی را بازداشت خواهند كرد.
این افراد كه اسلحه و بی سیم قلابی به همراه كمربند تجهیزات پلیسی داشتند، از این افراد اخاذی كرده و اگرچنانچه با مقاومت وی روبه رو می شدند اقدام به زورگیری از طعمه های خود می كردند. همینطور دو متهم اقدام به تهیه برچسب قلابی نام خود هم كرده بودند.
مأموران پلیس در ادامه بازرسی خود از اموال و اشیاء همراه متهمان تعدادی مهر دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله، مهرمحرمانه، مهر قرارگاه های نظامی، مهر سازمان وظیفه عمومی ناجا، مهر اداره آب و... را هم كشف و ضبط كردند.
دو متهم دستگیر شده بعد از تشكیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.


1396/10/03
14:58:21
5.0 / 5
4428
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی