تدوین طرح جامع ارتقاء امنیت مناطق كویری

تدوین طرح جامع ارتقاء امنیت مناطق كویری ایمن رها: جانشین فرمانده ناجا اظهار داشت: در صددیم طرحی جامع برای ارتقاء امنیت مناطق كویری تدوین نماییم كه از امكانات استان های مجاور برای توسعه امنیت این مناطق استفاده گردد.


به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، سردار ایوب سلیمانی امروز در حاشیه همایش روسای كلانتری و پاسگاه های كرمان در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در مجموعه ناجا سفرهای دوره ای به استان های مختلف برای پیگیری امور و ارزیابی وضعیت امنیتی انجام می گیرد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به وضعیت مطلوب امنیتی كرمان اشاره كرد: در سال های اخیر شاهد ارتقاء شاخص ها در استان بودیم؛ به صورتی كه نسبت به پارسال كاهش ۵۰ درصدی سرقت های خرد، ۴۰ تا ۵۰ درصدی سرقت های به عنف و زورگیری ها و در زمینه قاچاق سوخت باز به جهت افزایش كنترل معابر و نقاط كویری رشد دو برابری كشفیات را داشته ایم.

ایشان سپس اضافه كرد: استان كرمان جزء استان های امنیتی است چونكه هم در راه شرارت های برنامه ریزی شده توسط دشمن قرار دارد و هم از نظر جغرافیایی و نزدیكی به استان مرزی سیستان و بلوچستان در وضعیت خاصی می باشد. بحمدالله و با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی استان منحنی های امنیت باز متناسب با كشور رو به رشد است.
سردار سلیمانی با اشاره به اینكه استان كرمان به جهت موقعیت جغرافیایی با تهدیدات خاصی همچون مواد مخدر روبه رو است، اظهار داشت: پارسال در افغانستان شاهد رشد جهشی در تولید و عرضه موادمخدر بوده ایم و به جهت اینكه ایران در راه ترانزیت مواد مخدر می باشد، این سوژه به شكلی برای ما چالش های امنیتی ناشی از تحرك اشرار و گروه های تكفیری، قاچاق كالا و سوخت و برخی مفاسد و لطمه های اجتماعی ناشی از آنها را به وجود می آورد كه با جانفشانی های كاركنان نیروی انتظامی و مرزبانی توانسته ایم مانع تحركات دشمنان در این مناطق شویم.
وی با اشاره به لطمه ها و معضلات اجتماعی بعنوان تهدیدی امنیتی اظهار داشت: این خواست و اراده دشمن است كه همواره با دامن زدن به این معضلات، قصد تخریب نظام و تزریق یأس و ناامیدی به جامعه و خدشه دار كردن امنیت كشور را دارد.
جانشین فرمانده ناجا ضمن اشاره به كاهش قتل و ناامنی در استان اشاره كرد: در صددیم طرحی جامع برای ارتقاء امنیت مناطق كویری تدوین نماییم كه در این طرح، اهتمام بر این است كه استان های مجاور در كویر را با هم مرتبط و از امكانات استان های مجاور برای توسعه امنیت این مناطق استفاده نمائیم.
پلیس جزء ۴ سازمان اول خدمت رسان به مردم است
جانشین فرمانده ناجا همین طور در همایش فرماندهان و مدیران انتظامی استان كرمان، اظهار داشت: به جهت خدمات شایسته و شبانه روزی پلیس اعتماد مردم و حاكمیت نسبت به ناجا بیشتر شده به نحوی كه ما در ۴ سازمان اول خدمت رسان به مردم در سطح كشور هستیم.
سردار ایوب سلیمانی، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را در وجود جوانانی با شهامت، ایثارگر، از خود گذشته، مهربان و صمیمی در كشور دانست و گفت: دو عنصر تقوا با جوهره اخلاص و جهاد فی سبیل الله برای موفقیت و پیروزی بر دشمنان از اهمیت بالایی در میان كاركنان نیروی انتظامی برخوردار می باشد.
وی ادامه داد: امروز پلیس باز همچون دیگر نیروهای مسلح با روحیه جهادی و تفكر بسیجی انجام وظیفه می كند و اگر با این روحیه در میدان باشیم و عمل نماییم موفق تر خواهیم بود.
سردار سلیمانی با اشاره به اینكه نیروی انتظامی در همه شرایط در میدان است، افزود: ناجا بیشتر از نیمی از سال در حالت آماده باش قرار دارد به جهت همین خدمات شایسته و شبانه روزی اعتماد مردم و حاكمیت نسبت به پلیس بیشتر شده به نحوی كه ما در ۴ سازمان اول خدمت رسان به مردم در سطح كشور هستیم.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ارتباط گسترده پلیس با مردم اظهار داشت: هیچ سازمانی بیشتر از پلیس با ناهنجاری های جامعه ارتباط ندارد اما با این وجود امروزه بحث پلیس مقتدر و مهربان شكل گرفته و این رویكرد درحال توسعه است چونكه مردم ایمان دارند ما در انجام وظایف مان توانا هستیم و این امر از ارزش بالایی برخوردار می باشد.
وی بیان كرد: نیروهای پلیس و هر یك از آحاد مردم در جامعه دارای نقش ها و اهداف متفاوتی هستند اما اگر بتوانیم به اهداف مشترك برسیم به آرمان های خود دست پیدا خواهیم كرد.
سردار سلیمانی با اشاره به اقتدار ایران در منطقه و كارهایی كه در سوریه و عراق توسط، سردار "حاج قاسم سلیمانی" انجام شده، وی را از بی بدیل ترین مردان در دنیا دانست و اظهار داشت: جای مباهات دارد كه وی مردی از دیار كرمان است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینكه امروزه پلیس در جامعه از توانمندی و شایستگی های زیادی برخوردار است، اظهار داشت: در كنار این خاصیت ها مهربان بودن و خدمتگزاری صادقانه و بی ادعا، پلیس مقتدر همراه با رافت را در جامعه شكل داده است.
طبق گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سلیمانی درانتها با تشكر از تلاش كاركنان انتظامی استان در احداث و تأمین امنیت، اشاره كرد: فلسفه وجودی نیروی انتظامی ایجاد، حفظ و ارتقاء امنیت پایدار درجامعه است و باید به اینكه پاسدار امنیت، این نعمت الهی هستیم، افتخار نماییم.



1397/09/07
18:13:54
5.0 / 5
4360
تگهای خبر: امنیت , پلیس , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی