در گفت وگو با مهر مطرح شد؛

حفر تونل ۷۰ متری برای سرقت سوخت از خط لوله پالایشگاه نفت ری

حفر تونل ۷۰ متری برای سرقت سوخت از خط لوله پالایشگاه نفت ری ایمن رها: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از حفر تونل ۷۰ متری توسط قاچاقچیان برای سرقت سوخت از خط لوله پالایشگاه نفت ری به مازندران آگاهی داد.



سردار عبدالرضا ناظری در گفت وگو با خبرنگار مهر از كشف فعالیتی مخفی برای قاچاق سوخت در روستایی از توابع پاكدشت آگاهی داد و اضافه كرد: این اقدام در یك زمین دیوارچین شده در روستای « گلزار» پاكدشت در حال انجام بود.
وی از اقدامات دقیق پلیس برای كشف قاچاق سوخت در این زمین آگاهی داد و اضافه كرد: گزارش های اولیه همكاران من حاكی از این بود، كه هیچ شواهدی از ورود سوخت به این زمین دیوارچین شده وجود نداشت، اما سوخت زیادی از این محل بارگیری و خارج می شد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از انجام هماهنگی با مقام قضایی و حضور كارشناسان نفت در محل این زمین آگاهی داد و اظهار داشت: سپس بررسی های دقیق متوجه شدیم، قاچاقچیان سوخت یك تونل حدودا ۷۰ متری منتهی به لوله اصلی انتقال فرآورده های نفتی كه از پالایشگاه نفتی شهر ری به سمت استان مازندران در زیر زمین حفر كردند.
وی افزود: قاچاقچیان سپس با استفاده از اقدامات تخصصی یك فلكه ۴۵۰ اینچی در راه این خط لوله ری- مازندران كه مبادرت به پمپاژ گازوئیل و سایر سوخت های مورد نیاز می كرد، نصب كرده و مبادرت به سرقت و قاچاق گازوئیل و سایر فرآورده های نفتی می كردند.
ناظری، اظهار داشت: یك نفر در این خصوص بازداشت شد و در تحقیقات مقدماتی به هم دستی با دو نفر دیگر در سرقت از منابع ملی اعتراف كرد و بیان داشت كه بیشتر از ۴ ماه این فعالیت مجرمانه را انجام داده است.

1397/10/18
14:14:03
5.0 / 5
4291
تگهای خبر: پلیس , تخصص , سرقت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی