دستگیری راننده تاكسی اینترنتی پیش از آزار دو دختر نوجوان

دستگیری راننده تاكسی اینترنتی پیش از آزار دو دختر نوجوان به گزارش ایمن رها رئیس كلانتری ۱۷۳ امین آباد از دستگیری یك راننده تاكسی اینترنتی كه قصد آزار و اذیت دو دختر نوجوان را داشت اطلاع داد.


به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، سرهنگ حیدر مسن آبادی در اینباره اظهار داشت: ساعت ۱۹: ۱۵ روز گذشته دو دختر ۱۵ ساله در رجوع به كلانتری اعلام نمودند كه از دست یك مرد آزارگر فرار كرده اند. یكی از این دو دختر كه حال بهتری نسبت به دیگری داشت به ماموران اظهار داشت كه ساعت ۱۷: ۳۰ روز گذشته به مقصد خانه دوست شان برای گرفتن یك كتاب درسی، سوار تاكسی اینترنتی شده اند و خانواده هایشان هم به صورت كامل در جریان این مورد بوده اند.
وی ادامه داد: این راننده تاكسی با خودروی پراید بعد از سوار كردن دو دختر نوجوان از مسیر اصلی خارج شده و آنها را به كمربندی دوم جاده ورامین پیش از پل فیروز آباد برده است و در آنجا به بهانه خرابی خودرواش از ماشین پیاده و در عقب را باز كرده است.
سرهنگ مسن آبادی افزود: متهم ۴۵ ساله بعد از پیاده شدن از خودرو با قصد آزار و اذیت، گردن یكی از دو دختر را می گیرد و وقتی با مقاومت دیگری روبرو می شود سراغ آن یكی دختر رفته و او را هدف نیت شومش قرار می دهد كه در این كش و قوس ها گردنبند یكی از دو دختر هم پاره می شود و كف خودرو می افتد.
وی ادامه داد: حین این اتفاقات درحالی كه متهم برای رسیدن به نیتش همچنان اصرار داشته است، ناگهان بالگرد هوا ناجا از آسمان منطقه با ارتفاع بسیار پایین عبور كرده كه متهم با مشاهده آن از ترس گیر افتادن در دام پلیس، هر دو دختر را در جاده رها كرده و سوار بر خودرواش كه مشخصات آن در موبایل یكی از دخترها موجود بود از محل متواری می شود.
رئیس كلانتری امین آباد افزود: مبحث تحت بررسی های دقیق و پلیسی قرار گرفت و نیروهای عملیات كلانتری با داشتن پلاك خودرو و همراه راننده تاكسی اینترنتی، دو محل احتمالی حضور متهم در دولت آباد و شهر ری را مورد بررسی قرار دادند كه نهایتا موفق شدند متهم را حین فرار در فیروزآباد شهر ری شناسایی و دستگیر كند.
رئیس كلانتری ۱۷۳ امین آباد با اشاره به اینكه متهم صاحب زن و دو فرزند است اظهار داشت كه این راننده تاكسی اینترنتی بیان كرده در آن لحظات گرفتار وسوسه های شیطانی شده و در دام هوس افتاده بوده است.
به قول وی، گردنبند یكی از دختران كه پاره شده بود داخل خودرو كشف شد و متهم با تشكیل پرونده ای به مقام قضائی ارائه شد.



1398/03/22
15:10:13
5.0 / 5
4357
تگهای خبر: پلیس , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی