آتش سوزی در بیمارستانی در آلمان به گزارش ایمن رها مقامات آلمانی از كشته شدن یك نفر و مصدوم شدن ۱۹ نفر دیگر به دنبال وقوع آتش سوزی در بیمارستانی در شهر غربی ˮدوسلدورفˮ این كشور خبر دادند. به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی دوسلدورف اعلام نموده هفت نفر به علت استنشاق دود ناشی از این آتش سوزی گرفتار مصدومیت هایی شده اند كه حال چهار نفر از آنها وخیم است.یك مرد ۷۷ ساله هم در محل حادثه كشته شده است.بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی می باشد. 1398/06/21 20:18:32 5.0 / 5 4726 تگهای خبر: آتش سوزی , آتش نشانی , بیمارستان , حادثه با این مطلب ایمن رها موافقید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط غرق شدن 2 نوجوان در رودخانه هراز تصادف شاخ به شاخ دو پراید ۳ کشته و ۲ مصدوم 7 نفر جان باختند تصادف مرگبار در محور سقز - دیواندره ۳ نفر جان باختند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۳