آخرین وضعیت جوی و ترافیكی راه های كشور اعلام شد

ترافیك پرحجم در محورهای هراز و چالوس

ترافیك پرحجم در محورهای هراز و چالوس به گزارش ایمن رها رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا آخرین وضعیت راه های كشور را تشریح نمود و اظهار داشت: هم اكنون ترافیك در محورهای هراز و چالوس پرحجم است و احتمال یك طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران در بعدازظهر امروز وجود دارد.


سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا، در توضیح آخرین وضعیت جوی و ترافیكی راه های كشور اظهار داشت: سطح راه ها در بعضی از محورهای مواصلاتی كشور در استان های مازندارن، اصفهان، كرمانشاه، لرستان، مركزی، همدان، كهگیولویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، دیلم-گناوه بوشهر لغزنده هستند و راننده ها باید برای تردد دقت لازم را داشته باشند.
وی افزود: در ارتفاعات كرج-چالوس، گردنه آوج در استان های قزوین و همدان، گردنه اسدآباد در همدان و اسالم-خلخال اردبیل مه گرفتگی گزارش شده است.
رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا تاكید كرد كه هم اكنون ترافیك در جنوب به شمال محور هراز و جنوب به شمال چالوس پرحجم است.
سرهنگ رحمانی اظهار داشت: یك طرفه شدن محور كرج-چالوس از سمت مرزن آباد به سمت تهران از بعدازظهر امروز (یكشنبه 5 آبان)، در دستور كار قرار دارد اما هنوز ساعت شروع این محدودیت تردد قطعی نیست و متعاقبا اعلام خواهد شد.
رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا درانتها سفارش كرد كه راننده ها سرعت مطمئنه را در مواقع لغزندگی جاده ها رعایت نمایند.




منبع:

1398/08/05
21:48:19
5.0 / 5
4104
تگهای خبر: ترافیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی