تشدید آتش سوزی های جنگلی و اعلام وضعیت اضطراری در استرالیا

تشدید آتش سوزی های جنگلی و اعلام وضعیت اضطراری در استرالیا به گزارش ایمن رها مقامات محلی ایالت نیوساوت ولز در استرالیا در واكنش به تشدید خطرات ناشی از آتش سوزی های جنگلی به مدت یك هفته وضعیت اضطراری اعلام نمودند.


به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، كارشناسان هواشناسی برای روزهای آتی، بالا رفتن میزان دما و وزش باد شدید را پیشبینی كرده اند كه با خطرات گسترده ناشی از پیشرفت حریق در این ایالت استرالیا همراه می باشد.
از ماه سپتامبر و شروع آتش سوزی های جنگلی دست كم ۱۸ تن در دو ایالت نیوساوت ولز و ویكتوریا جان خویش را از دست داده و بیشتر از ۱۲۰۰ واحد مسكونی تخریب شده است. همینطور تنها در این هفته دست كم ۱۷ نفر مفقود شده اند.
بنابر اعلام مقامات محلی ایالت نیوساوت ولز، وضعیت اضطراری از ساعت هشت بامداد روز جمعه به وقت محلی آغاز و به مدت هفت روز ادامه پیدا می كند. همینطور به مقامات محلی مجوز داده شده تا ساكنان را از منطقه تخلیه كرده و مسیرهای ورودی را مسدود كرده تا جان مردم حفظ شود.
به گزارش ایمن رها به نقل از شبكه خبری بی بی سی، همینطور تصاویر انتشار یافته در رسانه ها حاكی از ترافیك سنگین در مسیرهای منتهی به شهرهای سیدنی و كانبراست. این درحالیست كه خیلی از جاده ها به علت ادامه آتش سوزی ها و جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی مسدود شده اند.



1398/10/13
11:45:31
5.0 / 5
4844
تگهای خبر: آتش سوزی , ترافیك , حریق , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی