سرهنگ آذین به مهر خبر داد:

دستگیری عامل قتل در یكی از دانشگاه های تهران

دستگیری عامل قتل در یكی از دانشگاه های تهران ایمن رها: رئیس كلانتری 134 شهرك قدس، از دستگیری عامل قتل در دانشگاه امام صادق (ع) آگاهی داد.



سرهنگ ضرغام آذین رئیس كلانتری ۱۳۴ شهرك قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار نمود: حدود ۱.۵ ساعت پیش افرادی كه در همسایگی دانشگاه امام صادق (ع) زندگی می كردند با مركز فوریت های پلیس (۱۱۰) تماس می گیرند و قتلی را گزارش می كنند.
وی اضافه كرد: پس از این تماس، تیم عملیات كلانتری ۱۳۴ در محل حاضر می شود و تحقیقات شروع می شود و مشخص می شود كه درگیری بین دو تن از كارمندان این دانشگاه بوده است.
رئیس كلانتری ۱۳۴ اظهار داشت: طی یك عملیات پلیسی، متهم در خیابان خوردین دستگیر می شود و به قتل اقرار می كند و علت قتل را هم اختلاف مالی و كاری عنوان می كند.
وی اظهار داشت: قاتل كه فردی ۴۴ ساله است می گوید كه من نگهبان دانشگاه امام صادق بودم و مقتول كه فردی ۴۷ ساله است مدیر عمومی و مسئول تداركات دانشگاه امام صادق بوده است كه از مدت ها قبل با هم اختلاف مالی و كاری داشتیم.
سرهنگ آذین اشاره كرد: این متهم در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان می كند كه امشب هنگامی كه مسئول تداركات (مقتول) محل را ترك كرده و قصد رفتن به خانه را داشته است درگیری بین ما پیش می آید و با یك میلگرد به سر او ضربه وارد كردم كه این ضربه موج كشته شدن و جان باختن او می شود.
رئیس كلانتری ۱۳۴ اضافه كرد: باتوجه به اقرار متهم، پرونده در اختیار مرجع قضائی برای رسیدگی بیشتر قرار گرفت.


منبع:

1398/10/23
14:06:16
5.0 / 5
4436
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی