سردار رحیمی خبر داد

انهدام هفت باند و دستگیری 2340 معتاد و خرده فروش در پایتخت

انهدام هفت باند و دستگیری 2340 معتاد و خرده فروش در پایتخت به گزارش ایمن رها رئیس پلیس پایتخت از انهدام هفت باند و دستگیری ۲۵ قاچاقچی مواد مخدر در پایتخت در طرح ظفر اطلاع داد و اظهار داشت: در این طرح همینطور ۲۳۴۰ نفر از معتادین متجاهر و خرده فروش جمع آوری و دستگیر شدند.


به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در سومین مرحله طرح ظفر كه بامداد امروز برگزار گردید اظهار نمود: این مرحله از طرح در یك هفته گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد و هفت باند منهدم و ۲۵ قاچاقچی دستگیر شدند كه بالغ بر یك تن و ۲۰۰ كیلو انواع موادمخدر از این افراد كشف شد.
وی افزود: در این طرح ۲۳۴۰ نفر از معتادین متجاهر و خرده فروشان هم جمع آوری و دستگیر شدند.
سردار رحیمی با اشاره به اینكه این طرح در محله های دره فرحزاد، اتابك، دروازه غار، اطراف میدان امام حسین و... برگزار شد، اظهار داشت: ۵۰ دستگاه خودرو و موتور سیكلت كه در امر تهیه و توزیع استفاده می شد جمع آوری و كشف شد.
وی ادامه داد: تنها ۱۳۳ كیلو موادمخدر از خرده فروشان اتابك كشف شد؛ البته برای ۴۰ خانه حكم بازرسی گرفته شده بود كه این كشفیات از این خانه ها صورت گرفت.
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار نمود: از آغاز سال بیشتر از ۳۰ هزار معتاد متجاهر جمع آوری شده است كه بعضی از این معتادان برای بارچندم است كه دستگیر می شوند، ما در تهران ۳۰ هزار معتادمتجاهر نداریم اینكه می گوییم ۳۰ هزار معتاد متجاهر دستگیر می شود یعنی امكان دارد بعضی از اینها چندبار دستگیر شده باشند و داخل آمار حساب شوند.
رئیس پلیس پایتخت افزود: با حفظ طبیعت دره فرحزاد باید آن محل را بازسازی نماییم و محل هایی كه پاتوق معتادین و خرده فروشان شده است را نابود نماییم.




1398/11/06
13:16:16
5.0 / 5
4509
تگهای خبر: پلیس , خودرو , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی