شرایط ناپایداری جوی در محورهای اغلب استان ها

شرایط ناپایداری جوی در محورهای اغلب استان ها ایمن رها: رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور با تشریح وضعیت جوی و ترافیكی راه های كشور از وجود شرایط ناپایدار جوی در محورهای 16 استان كشور اطلاع داد.


سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت ناپایدار جوی در اغلب محورهای كشور اظهار نمود: این شرایط در حدود 16 استان وجود دارد و در اغلب محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، فارس، قزوین، كردستان، كهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و تهران بارش باران مشاهده می گردد.
رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور افزود: همینطور محورهای بروجن-شهركرد و بروجن - لردگان در استان چهارمحال و بختیاری و گرمسار - تهران در استان سمنان هم چنین وضعیتی دارند. در محورهای پل زال - اندیمشك و اندیمشك-دزفول در استان خوزستان و اغلب محورهای استان زنجان هم بارش باران دیده می گردد.
وی با اشاره به مه گرفتگی همراه با كاهش دید اظهار نمود: این شرایط در محورهای اردبیل-سرچم و اردبیل-مغان در استان اردبیل و كیاسر-سمنان در استان مازندران مشاهده می گردد.
رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور همینطور اظهار داشت: گرد و خاك همراه با كاهش دید برای رانندگان در محورهای اهواز-ماهشهر، رامشیر-هندیجان در استان خوزستان وجود دارد.
سرهنگ رحمانی در مورد وضعیت ترافیكی هم خاطرنشان كرد: در باند جنوبی كرج - قزوین، محدوده پایانه شهید كلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه كرج-قزوین از پل فردیس تا گرمدره و در ادامه در ورودی شیخ فضل الله نوری ترافیك نیمه سنگین است. همینطور ترافیك نیمه سنگین در باند شمالی آزادراه كرج-قزوین از محدوده پل فردیس تا پایانه شهید كلانتری دیده می گردد.




1397/02/03
12:50:25
5.0 / 5
4546
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی