نجات 70 نفر از حریق برج مسكونی در عبدل آباد

نجات 70 نفر از حریق برج مسكونی در عبدل آباد ایمن رها: آتش نشانان 70 نفر از ساكنان یك برج مسكونی در عبدل آباد را از میان دود و آتش نجات دادند.


به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، وقوع حادثه حریق در یك برج مسكونی در ساعت 14: 08 روز گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد كه درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه 81 و 22 را به همراه عوامل گروه نجات 6، نردبام و تشك نجات به محل حادثه واقع در عبدل آباد، خیابان سبلان اعزام كرد.
بعد از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد كه حریق در یك مجتمع مسكونی 7 طبقه 49 واحدی رخ داده و كانون آن واحدی 70 متری در طبقه پنجم این ساختمان است كه به دنبال آن آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را به شكل همزمان در دستور كار خود قرار دادند.
به دنبال این حادثه دود بسیار زیادی ساختمان را در بر گرفته و منجر به محبوس شدن بیش از 70 نفر از ساكنان این مجتمع شده بود كه گروهی از آتش نشانان این افراد را كه در راهروها و راه پله های مجتمع مسكونی به دلیل عدم دید مناسب و شرایط نامناسب تنفسی محبوس شده بودند به بیرون از ساختمان و محیطی امن انتقال دادند.
همزمان گروه دیگری از آتش نشانان هم عملیات اطفای حریق را ادامه داده و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای كامل حریق شدند.
بر مبنای اعلام آتش نشانی تهران، در این حادثه یك مرد30 ساله از ناحیه دست، دچار سوختگی شده و و سه زن 70، 53 و 45 ساله هم دچار دود گرفتگی شده بودند كه همگی توسط عوامل آتش نشانی برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.
علت این حادثه از جانب كارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در دست بررسی می باشد.



1397/05/04
18:16:34
5.0 / 5
4942
تگهای خبر: آتش نشانی , حادثه , حریق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی