قاتل توییتری در ژاپن به ۹ فقره قتل متهم شد

قاتل توییتری در ژاپن به ۹ فقره قتل متهم شد ایمن رها: یك مرد ژاپنی كه مظنون به كشتن و مثله كردن قربانیانی بوده كه با استفاده از شبكه های اجتماعی با آنها آشنا شده بود در دادگاهی در توكیو، پایتخت این كشور به ۹ فقره قتل عمد متهم شده است.


به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، "تاكاهیتو شیرایشی" در نهایت اعتراف كرد كه هشت زن و یك مرد را به آپارتمان خود دعوت كرده و پس از كشتن و قطعه قطعه كردن آنها اعضای بدنشان را در یخدان و جعبه ابزار نگه داشته است.
زنان قربانی بین ۱۵ تا ۲۵ ساله بودند. گفته می گردد این فرد از توییتر برای برقراری ارتباط با اشخاصی استفاده می كرده كه به فكر خودكشی بوده اند.
گزارش این قتل ها برای نخستین بار در اواسط پاییز سال قبل رسانه ای شد. در آن زمان پلیس توكیو در جست جوی یك زن گم شده، آپارتمان تاكاهیتو شیرایشی را جست وجو كرد.
به قول پلیس حدود ۲۴۰ قطعه استخوان در خانه متهم پیدا شده بود. در آن زمان همسایه مظنون گفته بود كه حدود سه ماه از آپارتمان مظنون بوی عجیبی می آمده است.
به گزارش بی بی سی، دادستانی می گوید كه پس از پنج ماه تحقیقات روان شناسی روی متهم او اكنون باید برای جرایمی كه مرتكب شده مجازات شود.



1397/06/20
13:37:09
5.0 / 5
4889
تگهای خبر: پلیس , قربانی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی