فرمانده ناجا در گفت وگو با مهر

مردم گلایه دارند اما در انتخابات شركت می كنند

مردم گلایه دارند اما در انتخابات شركت می كنند به گزارش ایمن رها فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: درست است كه مردم از برخی رفتارها و سیاست گذاری ها گلایه دارند اما مطمئنم كه در انتخابات با شكوه تر از سال های قبل شركت می كنند.


سردار حسین اشتری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار نمود: مردم ایران درست است گلایه دارند اما انتخابات را بحث آینده و سرنوشت خود و كشورشان می دانند و مطمئنم كه حتما در انتخابات شركت می كنند. وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های خود، امنیت انتخابات را تامین خواهیم كرد و در این رابطه با كسی تعارف نداریم. بگفته رئیس پلیس كشور صیانت از صندوق های ستاندن رأی اولویت اصلی نیروی انتظامی است. سردار اشتری اشاره كرد: با وجود تلاش دشمنان داخلی و خارجی كه با بسیج تمام امكانات و سرمایه كشورهای مرتجع منطقه اهتمام در برهم زدن انتخابات و یا كم رنگ نشان دادن آن دارند، مردم همیشه در صحنه با حضور پررنگ در انتخابات، وفاداری خود به نظام اسلامی را به جهانیان ثابت خواهند كرد.
فرمانده ناجا با اشاره به اینكه اخیراً درباب اینكه مردم در بین مجریان انتخابات بیشتر به چه كسی اعتماد دارند نظرسنجی صورت گرفته، اظهار داشت: بیشترین اعتماد را آنان به پلیس داشتند چون مشاهده می كنند كه نیروی انتظامی در خدمت آنان است و گواه این مسئله شهدایی است كه با جانفشانی در راه امنیت تقدیم میهن عزیز می شوند.
وی درانتها اظهار داشت: پیام دیگر شهدا این است كه در انتخابات كسی را انتخاب نماییم كه اصلح، عدالت محور، شجاع، كاردان و انقلابی بوده تا مشكلات مردم را با دلسوزی حل كند.

1398/11/30
15:10:51
5.0 / 5
4023
تگهای خبر: امنیت , پلیس , نیروی انتظامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی